18 oktober 2009

Nu bor vi med havet som granne...


Välkommen in!

6 kommentarer:

Sandra sa...

Men grattis, första uppdateringen på år å dar..
Visst har ni de finast i linneskåpet?

Ida sa...

Nej så fint =) Jag vet faktiskt precis vars dom där husen ligger, allmänbildad som man är! Ska jag ta med mig pappa, sara och Hugge och hälsa på nån dag

Jonna sa...

Mysigt =) vi måste ta oss i kragen och komma upp nått och hälsa på er.
Ge Roger en STOR kram från mig så får ni ha de så bra.
Har en blogg om ni vill läsa, kika på bilder på Maja. Men den är låst så skicka ett mail så skickar ja lösen och så där, Jonnachristina@hotmail.com
Kramar Jonna

Unknown sa...

Tur jag inte har nån aning om var det där är. Den där delen av Byske är ju till för turister ;-)

CARINA sa...

Alla som hittar hit, oavsett om du är turist eller inte, ska få se I det FINA linneskåpet! ;-)

Tessan sa...

åhh va fint =)